IT Media na Facebook

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy ADOBE i MAXON

Rozszerzona rzeczywistość Unity – moduł II

kategoria: Interaktywność
poziom: moduł II
czas trwania: 16 godzin
cena szkolenia: 1400 netto PLN
cena szkolenia Akcja z Plusem:2000 netto PLN
cena szkolenia Akcja Plus Plus:2300 netto PLN

Rozszerzona rzeczywistość moduł I

Opis szkolenia

Rozszerzona rzeczywistość Unity – moduł II – jeżeli tworzyłeś już aplikacje w Unity i znasz podstawy c# zapraszamy na szkolenie, na którym zostaną wdrożone zaawansowane elementy augmented reality na bazie pluginu Vuforia. Podczas zajęć będziesz mógł skonfigurować urządzenie i zainstalować aplikację na swoim telefonie z systemem Android. Poznasz również działanie Google Cardboard i dowiesz się jak przygotować aplikację dla tego rodzaju gogli VR.

Polecamy również:
Integrafcja aplikacji z Facebook >>>
Wirtualny spacer >>>

Czego nauczymy

W trakcie szkolenia Rozszerzona rzeczywistość Unity – moduł II:
  • skonfigurujesz projekt dla pluginu Vuforia i systemu Android
  • zdefiniujesz bibliotekę markerów lokalną oraz w chmurze
  • nauczysz się wczytywać markery z chmury i doczytywać kontent z serwera
  • poznasz zasadę działania Cardboard
  • dowiesz się jak przygotować dla niego specyficzny interfejs użytkownika
  • oprogramujesz działanie przycisków dla gogli

 W trakcie zajęć stworzysz swoją pierwszą kompletną aplikację Augmented Reality jako wzorzec do dalszego rozwijania przy kolejnych zleceniach.

Czego oczekujemy

Szkolenie rozszerzona rzeczywistość Unity – moduł II polecamy wszystkim użytkownikom Unity. Nie jest wymagany zaawansowany poziom programowania ani duże doświadczenie w Unity. Jeżeli znasz już to narzędzie i chciałbyś poszerzyć swoje horyzonty, te zajęcia są właśnie dla ciebie.
Jeżeli masz pomysł na projekt, przynieś na szkolenie swoje materiały i skonsultuj z prowadzącym.

Program

 Program szkolenia Rozszerzona rzeczywistość Unity – moduł II obejmuje:
  • Szybką powtórkę z instalacji Vuforia
  • Szybką konfigurację środowiska pod platformę Android
  • Konfigurację i wczytywanie targetów lokalnych Vuforia
  • Definiowanie bazy i targetów w chmurze
  • Czytanie i parsowanie targetów w aplikacji
  • Przygotowanie kontentu na serwerze
  • Doczytywanie kontentu do aplikacji w “runtime”
  • Kompilację, testowanie i debugowanie aplikacji
  • Cardboard – wprowadzenie
  • Montaż własnego zestawu
  • Instalację Google VR SDK
  • Budowę pierwszej aplikacji VR
  • Dostosowanie komponentów i interfejsu
  • Kompilację i kalibrację przy pierwszym uruchomieniu.

Termin

Zapraszamy na zajęcia w terminie:
28-29 czerwca 2017.

Standard szkoleń

Dbamy o wysoką jakość naszych szkoleń, ale również o komfort ich uczestników.

Zapewniamy:

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC z opcją wyświetlania 3D i funkcją touch,
  • komputery typu iMAC,
  • tablety Wacom,
  • najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej,
  • drukowane materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym wystawiane w języku polskim lub angielskim.

Po każdym szkoleniu w Akademii  IT Media uczestnicy wypełniają ankietę oceniając odbyte zajęcia. Mają możliwość podzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami i uwagami.

W  ankiecie  oceniają  zarówno  poziom  swojego  zadowolenia  na  podstawie  spełnionych  oczekiwań  jak również sposób prowadzenia zajęć przez wykładowcę, jego przygotowanie i profesjonalizm. Liczymy się z Waszym zdaniem.