IT Media na Facebook

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy ADOBE i MAXON

Wykładowcy

Nasz zespół wykładowców tworzą ludzie z pasją: graficy, artyści, projektanci, informatycy i programiści – słowem specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chcą i potrafią dzielić się swoją wiedzą. Posiadają Certyfikaty firm producenckich, dbają o swój rozwój. Są praktykami, łączącymi udokumentowaną wiedzę i doświadczenie. Zgodnie z misją Akademii IT Media kładą duży nacisk na przygotowanie praktyczne słuchacza do samodzielnej pracy i tworzenia własnych projektów.

Do naszego zespołu należą:

Paweł Zakrzewski - Adobe Certified Expert — ACE

Paweł Zakrzewski

Wybitny fachowiec w dziedzinie szkoleń komputerowych dotyczących oprogramowania firmy Adobe o czym świadczyć może jego długoletnia kariera zawodowa – ponad 15 lat udokumentowanej pracy w charakterze wykładowcy.

Potwierdzeniem jego wiedzy mogą być uzyskane certyfikaty Adobe Certified ExpertACE. Jako jeden z pierwszych w Polsce uzyskał także prestiżowy tytuł Adobe Certified Instructor, a także Adobe Community Professional. Jako trener przekazuje swą wiedzę u nas w  IT Media – Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe. Jest specjalistą zarówno w dziedzinie DTP, jak i tworzenia stron www, aplikacji HTML5 i publikacji na tablety i komórki.

Jest autorem pięciu książek dotyczących oprogramowania Adobe. Wszystkie napisane zostały dla wydawnictwa Helion. Najnowsza – „Adobe Flash CS6 i Action Script 3.0 – Interaktywne projekty od podstaw” została wydana w styczniu 2013 i cieszy się dobrą opinią czytelników.

Napisał wiele artykułów prasowych dla specjalistycznych magazynów typu: Digit, Computer Arts czy PSD. W kwietniu 2007 roku założył Adobe Creative Suite User Group in Poland – grupę entuzjastów oprogramowania Adobe, prowadzi ją do dziś propagując sprawdzoną i specjalistyczną wiedzę w branży graficznej. Prywatnie miłośnik cięższych rodzajów muzyki,  fotografii cyfrowej, tenisa ziemnego oraz biegania.

Robert Jarzębiński - Akademia IT Media

Robert Jarzębiński

Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą. Specjalizuje się w zakresie DTP, w szczególności przy użyciu aplikacji Adobe i QuarkXPress, grafiki komputerowej (Adobe Photoshop i Illustrator) oraz składu wielostronicowego pod urządzenia mobilne.

Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z drukarniami, w przygotowywaniu materiałów drukowanych według najnowszych standardów. Prowadził szkolenia oraz wdrożenia systemowe i programowe wspierające wyższą jakość oraz efektywność przygotowania publikacji dla głównych wydawców w Polsce: Presspublica (Rzeczpospolita), Agora (Gazeta Wyborcza oraz periodyki kolorowe), IDG (PC World Komputer), Burda Communications (Chip), Polskapresse (Polityka).

Posiada bogate doświadczenie w konfiguracji urządzeń naświetlających firm: Heidelberg, Agfa, Harlequin, Best. Współpracował ze światowymi i lokalnymi agencjami reklamowymi. Prywatnie entuzjasta podróży i sportów zimowych.

Brzegowy_210

Arkadiusz Brzegowy

Już od pierwszej pracy przy grze komputerowej Hell-Copter z 1998 roku cała ścieżka zawodowa kręci się wokół tematów 3D-realtime. Od 17 lat tworzył zarówno gry, konfiguratory 3D, symulatory, aplikacje prezentujące architekturę, obiekty historyczne i instalacje przemysłowe. Zanim rozwinęło się Unity korzystał z wielu innych technologii, aktualnie wszystkie projekty wykonuje w Unity którego jest fanem, programistą i trenerem. Twórca szkoleń IT Media opartych na Unity, w tym tematów takich jak Wirtualny spacer czy Wizualizacja produktu.

Entuzjasta technologii 3D i rozwiązań Unity, twórca gier i aplikacji, konsultant technologiczny i bloger. Zapraszamy na jego profil trenerski na FB >>> oraz blog >>>.

Jerzy Drozda popr.

Jerzy Drozda

Urodzony w Olsztynie. Z wykształcenia muzyk oraz specjalista do spraw multimediów i IT. Interesuje się szeroko pojętymi zagadnieniami związanymi z przetwarzaniem obrazu. Ambasador firmy Adobe, dla której przygotował wiele autorskich rozwiązań. Od lat prowadzi na całym świecie szkolenia i wykłady z zakresu animacji, postprodukcji i sztuki filmowej. Jego umiejętności techniczne, niezrównana kreatywność, zdolność rozwiązywania problemów umożliwiły mu realizacje projektów w szeroko rozumianej branży kreatywnej i IT, a przystępny sposób nauczania sprawił, że obecnie jest on jednym z najszerzej znanych i najchętniej oglądanych instruktorów Adobe. Ekspert, konsultant i projektant informatycznych rozwiązań technologicznych. Ściśle współpracuje z ważnymi graczami na rynku filmowym zarówno w kraju jak i za granicą.

galazka_maly

Jacek Gałązka

Ekspert wizualnej prezentacji treści, trener edytorstwa i doradca wydawców prasy.Projektant graficzny gazet i serwisów internetowych. Organizator i trener szkoleń doskonalących dla dziennikarzy, grafików, fotografów oraz wydawców w Polsce, Europie Wschodniej i Azji Centralnej. Prowadzi warsztaty edycji publikacji dla badaczy rynku i opinii, agencji marketingowych i PR. Stały współpracownik Izby Wydawców Prasy, Wschodnioeuropejskiego Centrum Demokratycznego i innych organizacji pozarządowych. Juror konkursów projektowania gazet i czasopism, członek międzynarodowej organizacji projektantów Society for News Design. Wcześniej, między innymi, redaktor, sekretarz redakcji i dyrektor artystyczny dziennika Super Express.

MazurczykLech popr

Lech Mazurczyk

Dobra infografika odsłania piękno ukryte w informacji.

Rysownik prasowy i infografik. Miłośnik komiksu. Absolwent dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie współpracownik m. in. Newsweeka, Gazety Wyborczej, Polityki, Tygodnika Powszechnego i Focusa, Magazynów Bieganie i Podróże. Projektant wizualizacji, które powstają w oparciu o dane dostarczane przez agencje badawcza Gemius. Autor projektów komercyjnych m.in. dla Netii, PLL LOT, PKPP Lewiatan. Wraz z zespołem Newsweeka zdobył m. in. Złota, dwie srebrne i dwie brązowe Chimery w konkursie projektowania prasowego organizowanym przez magazyn „Media & Marketing Polska”. Juror i prelegent na największym międzynarodowym konkursie infografiki Malofiej, w hiszpańskiej Pampelunie.

Adam-Kulikowski-foto

Adam Kulikowski

Grafik, projektant, specjalista zajmujący się DTP, zarządzaniem kolorem oraz fotografią reklamową i postprodukcją. Od blisko 20 lat współpracuje z największymi agencjami reklamowymi i wydawnictwami. Przygotował do druku tysiące prac. Przez wiele lat nadzorował prace studia fotografii cyfrowej. Obecnie prowadzi własne studio graficzne i zajmuje się szkoleniami. Prywatnie miłośnik muzyki Bacha, w wolnym czasie projektuje urządzenia elektroniczne do odtwarzania muzyki jak najwyższej jakości. Wakacje spędza na rowerze. W zimie zakłada snowboard i zjeżdża niekoniecznie tą trasą, co wszyscy.
„Moją pasją jest kolor i precyzja. Praca nie może zostać wydrukowana „jakoś”, ona musi być wydrukowana najlepiej, jak na to pozwala technologia.”
„Funkcje programów graficznych są wciąż rozbudowywane. Trzeba je poznawać, uczyć się nowości. Ale z nowinek trzeba korzystać świadomie i rozważnie, aby były dla nas ułatwieniem a nie zagmatwaniem pracy.”

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom.

Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług.

Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.

Z jego wiedzy korzystają często mass media, publikacje i wywiady ukazały się w czasopismach branżowych (Brief, Marketing w praktyce, Marketing & More, Visual Communication) oraz ogólnych (Forbes,Wprost, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu). Gościł w Panoramie (TVP2) oraz w programie Ostatnie piętro (TVN24).

Praktyk nowych trendów w marketingu, określanych mianem social media. Jest założycielem największej branżowej grupy o marketingu w portalu GoldenLine, własny blog prowadzi od 2004 roku. Jego podcast „Mała Wielka Firma”, realizowany wspólnie z Markiem Jankowskim, od października 2009 był emitowany w paśmie gospodarczym Radia Wrocław.

W 2011 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a jego „Zakamarki marki” tytuł Książki Marketingowej Roku) w ogólnopolskim plebiscycie organizowanym przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.

big

Robert Bąk

Programista,  specjalizujący  się  w budowaniu aplikacji internetowych oraz mobilnych.  W ciągu swojej kariery zajmował się programowaniem   aplikacji  dla platform B2B (SAP),  startupów  i rozwiązań dla agencji marketingowych, oraz szeroko rozumianą inżynierią oprogramowania. Od  2007  roku  korzysta  w  pracy z Adobe (Apache) Flex wykorzystując zdobyte  doświadczenie w czasie prowadzenia szkoleń z tej technologii. Aktualnie główne zainteresowania obejmują technologię Flash, wykorzystywanie w  aplikacjach  możliwości  dawanych  przez platformę Facebook, otwarty język programowania Haxe oraz nowoczesny Javascript (Grunt, Ember, Backbone).

Maciej Przepióra

Maciej Przepióra

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2006 roku zajmuję się typografią i projektowaniem publikacji. W 2010 roku zdałem egzamin certyfikujący Adobe Certified Expert (InDesign CS6). Moje zainteresowania koncentrują się wokół szeroko pojętej typografii komputerowej, systemów wydawniczych a także programowania wtyczek do oprogramowania firmy Adobe (głównie InDesign)

Marcin Bober

Od wielu lat zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów stron www oraz aplikacji mobilnych – od poziomu kreacji aż po wdrożenie – zgodnie z najnowszymi trendami.  Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół tematyki projektowania użyteczności serwisów, optymalizacji pod wyszukiwarki, pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, grafiki komputerowej, dostępności a także User Experience. Prowadzi szkolenia z zakresu budowania i optymalizacji serwisów www i aplikacji mobilnych. W pracy dydaktycznej duży nacisk kładzie na przygotowanie słuchaczy do samodzielnej pracy i tworzenia własnych kreatywnych rozwiązań. 

janowczyk

Piotr Janowczyk

Rysownik, ilustrator modowy, Projektant i Historyk sztuki. Autor kilkudziesięciu projektów dla TVP i HBO. Pomysłodawca i twórca cyklu MASTER of ART. Ma na koncie dziesiątki opublikowanych ilustracji prasowych, komiksów i animacji. W 2004 roku jego prace zostały włączone do „Antologii Komiksu Polskiego” wydawnictwa Egmont. Zajmuje się zarówno teorią jak i praktyką sztuk wizualnych wykorzystując media typowe dla kultury masowej dlatego wielokrotnie brał udział w przedsięwzięciach związanych z komiksem, street-artem , filmem animowanym ilustracją. Wielki miłośnik designu i dobrego smaku.

Wojciech_Framus

Wojciech Franus

Fotograf, fotoedytor, grafik DTP. Od 20 lat zajmuje się fotografią w mediach. Pracował jako fotoedytor Gazety Wyborczej, miesięcznika Podróże, był szefem działu fotograficznego tygodnika POLITYKA, szefem działu graficznego National Geographic Polska Traveler oraz National Geographic Polska, w którym obecnie jest dyrektorem artystycznym. Projektował książki dla wydawnictw: Bernardinum, Zysk i Ska oraz National Geographic Polska. Wieloletni juror Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic Polska, Konkursu Fotografii Górskiej, Konkursu WBK. Jest recenzentem fotografii na portalu www.national-geographic.pl. Od lat prowadzi szkolenia poświęcone fotografowaniu i fotografii.

IMG_2025

Jacek Rokosz

Urodzony w 1977. Doktorat z zakresu Sztuki Filmowej, Wydział Operatorski kierunek Film Animowany  w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej telewizyjnej i teatralnej w Łodzi. Od 2013 prodziekan Na Wydziale Nowych Mediów w Polsko-japońskiej Szkole Technik komputerowych w Warszawie. Debiut filmowy w 2010 film pt. „Terror z kosmosu” produkcja Opus film. Współtwórca efektów specjalnych do filmu „Piotruś i Wilk” (Oscar 2008). Współpraca reżyserska, montaż, koncept-arty przy filmie „Świteź” (Annecy Best First Film 2011)

Monika Mikowska

Monika Mikowska

Specjalistka i entuzjastka mobile marketingu. Skupia się na zagadnieniach użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach mobile marketingu. W branży interaktywnej od 9 lat. Prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce rozwiązań mobilnych (Mobile Com Com, Generation Mobile, Mobile Trends oraz infoShare, Internet Beta, Aula Polska). Autorka bloga jestem.mobi, na którym popularyzuje wiedzę o rozwiązaniach mobilnych i przybliża ich rozwój czytelnikom spoza branży IT. Absolwentka poznańskiej Akademii Ekonomicznej, na której ukończyła publicystykę ekonomiczną i public relations.

 

Mateusz Łosiński

Mateusz Łosiński

Jest grafikiem i generalistą 3D z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży reklamowej oraz architektonicznej. Używa Modo od wersji 201 (po zmianie z 3d maxa), ale inne programy jak Maya czy Cinema 4D także nie są mu obce. Główne obszary, którymi się zajmuje to ilustracje z użyciem 3D, animacje na potrzeby reklamy oraz oczywiście popularyzacja i nauczanie Modo.

Ryszard  Zimek

Absolwent Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Artysta, praktykę rzeźbiarską łączy z metarefleksją teoretyczną. Prowadzi m.in. zajęcia z podstaw technologii cyfrowych. Entuzjasta i propagator programu i rozwiązań ZBrusch, twórca szkolenia m.in. Przygotowanie do druku 3D.

jf_portret_mini

Jarosław Foltman

Trener, grafik, językoznawca, Adobe Certified Expert Photoshop CC. Przede wszystkim specjalista DTP z dużym doświadczeniem w zakresie projektowania graficznego, składu i przygotowania do druku. Tworzył i tworzy książki, gazety i inne typy grafiki użytkowej; tworzył dla Hachette, Mediasatu, Polityki, Rzeczpospolitej, Agory; złożył już około 700 publikacji. Czasem jest też fotografem, uwielbia proces postprodukcji zdjęć, niekiedy czerpie z niego większą przyjemność niż z samej fotografii. Rozwijając się naukowo, niekonwencjonalnie wykorzystuje arkusze kalkulacyjne i oprogramowanie statystyczne do analizy językowej, pracuje z przekładami, korpusami; dużo liczy.
Z zamiłowaniem przekazuje sprawdzoną wiedzę z zakresu obsługi programów: Photoshopa, InDesigna, Illustratora, Corela, Worda, PowerPointa, Excela; robi to, bo to lubi, bo jest w tym dobry. Z zainteresowania zajmuję się wieloma różnymi rzeczami.

Tomasz Biernacki 1

Tomasz Biernacki

Praktyk wystąpień publicznych, znawca marketingu, pasjonat multimediów, miłośnik reklamy. Z wykształcenia marketingowiec i historyk z uprawnieniami nauczycielskimi. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Zarządzenia / The Polish Open University. Prywatnie instruktor szermierki systemu F3, nurek, tancerz i promotor komiksu.

Akademia IT Media-Mateusz Szelc

Mateusz Szelc

Doświadczony foto i wideo reporter, operator dronów, wielokrotny uczestnik Rajdu Dakar oraz Mistrzostw Świata w Rajdach Cross-Country. Chlebem powszednim jest dla niego praca w trudnych warunkach najbardziej niedostępnych miejsc na całym Świecie. Wielkomiejski ruch Nowego Jorku, wzgórza San Francisco, brazyliskie lasy tropikalne, piaszczyste pustynie emiratów arabskich, ośnieżone szczyty argentyńskich Andów czy zakamarki chilijskiej pustyni Atacama nie mają przed nim tajemnic. Fotografowanie w tych miejscach również. Zaraża optymizmem i miłością do fotografii, o której mógłby mówić bez końca. Relacjonuje najważniejsze wydarzenia sportów motorowych, NBA i wielu innych, dla czołowych mediów w kraju, takich jak: TVP, TVP-SPORT, TVP-INFO, RMFFM, ŚCIGACZ.PL, DAKAR.PL, ONET, EXTREME SPORTS i wielu innych. Jest autorem zdjęć lotniczych do filmu dokumentalnego o sportowcach – „110%”. Współpracował z wieloma Polskimi znanymi sportowcami: Marcinem Gortatem, Adamem Małyszem, Rafałem Sonikiem, Krzysztofem Hołowczycem, Mają Włoszczowską, Rafałem Majką Szybkie podejmowanie decyzji, dostrzeganie ulotnego światła, chwytanie w kadrze wydarzeń i emocji w interesujący sposób – to wszystko składa się na decydujący moment, zupełnie tak jak na legendarnych fotografiach Henriego Cartier-Bressona.