IT Media na Facebook

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy ADOBE i MAXON

Copywriting/Webwriting


Copywriting seminarium pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące!

Copywriting i Webwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących. Pokażemy jak przedstawiać idee zarówno w formie przekazów reklamowych (reklamy, slogany), formatów PR (komunikat prasowy) jak i mniej oficjalnych form online (blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Jak budować historię i redagować tekst? Jak tworzyć emocje? Jak zaangażować do działania?

Seminarium Copywriting / Webwriting skierowane jest do wszystkich, którzy zajmują się komunikacją
i chcą by przekazywane informacje były fascynujące, ciekawe i inspirujące. Przede wszystkim dedykujemy je dla osób zajmujących się m.in. marketingiem, PR i copywritingiem.

Czy wiesz, co jest Twoją rolą jako twórcy tekstu? A kiedy tylko go redagujesz?

 Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania.

• Piramida informacji
• Rdzeń i jego zagrzebywanie

Struktura tradycyjnych tekstów a struktura tekstów w internecie.

Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?

• Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji.

Budowanie zaangażowania czytelnika.

Budowanie wiarygodności w tekście.

Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu.

Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów.

Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia.

O sztuce cytowania innych. Na co zwracać uwagę?

Funkcjonalne dopieszczanie tekstu.

 • Jak sprawić, by o tym mówili?
 • Zaskakiwanie czytelnika.
 • Sztuka perswazji w tekstach reklamowych.

 Klamra, czyli o sztuce kończenia.

Ćwiczenia:

  • Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji.
    • Budowanie piramidy informacyjnej.
    • Konstruowanie struktury tekstu.
    • Kluczowe pytanie: co chcę powiedzieć?
    • Opisy charakteru i akcji.