IT Media na Facebook

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy ADOBE

Copywriting/Webwriting

Seminarium Copywriting IT Media

Seminarium Copywriting/Webwriting- pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące!

Copywriting i Webwriting to skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących. Pokażemy jak przedstawiać idee zarówno w formie przekazów reklamowych (reklamy, slogany), formatów PR (komunikat prasowy) jak i mniej oficjalnych form online (blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Jak budować historię i redagować tekst? Jak tworzyć emocje? Jak zaangażować do działania?

Seminarium Copywriting / Webwriting skierowane jest do wszystkich, którzy zajmują się komunikacją i chcą by przekazywane informacje były fascynujące, ciekawe i inspirujące. Przede wszystkim dedykujemy je dla osób zajmujących się m.in. marketingiem, PR i copywritingiem.

Jeden dzień interaktywnego wykładu uzupełnionego ćwiczeniami praktycznymi, sesja Q&A.

Program seminarium Copywriting/Webwriting:

• Czy wiesz, co jest Twoją rolą jako twórcy tekstu? A kiedy tylko go redagujesz?
• Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania.
• Piramida informacji
• Rdzeń i jego zagrzebywanie
• Struktura tradycyjnych tekstów a struktura tekstów w internecie.
• Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
• Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji.
• Budowanie zaangażowania czytelnika.
• Budowanie wiarygodności w tekście.
• Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu.
• Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów.
• Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia.
• O sztuce cytowania innych. Na co zwracać uwagę?
• Funkcjonalne dopieszczanie tekstu.
• Jak sprawić, by o tym mówili?
• Zaskakiwanie czytelnika.
• Sztuka perswazji w tekstach reklamowych.
• Klamra, czyli o sztuce kończenia.
• Forma determinuje treść – analiza materiałów reklamowych (newsletter, mailing,
reklama prasowa) pod kątem technik perswazyjnych
• Co działa? Badania i case studies

Ćwiczenia:

• Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji.
• Budowanie piramidy informacyjnej.
• Konstruowanie struktury tekstu.
• Kluczowe pytanie: co chcę powiedzieć?
• Konstruowanie perswazyjnych materiałów reklamowych

 

Polecamy również: Zarządzanie marką >>>