IT Media na Facebook

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy ADOBE i MAXON

Copywriting/Webwriting

Copywriting to język marketingu. Można się go nauczyć.

Chcesz masowo zwiększać sprzedaż? Zacznij używać tylko słów, które sprzedają. I usuń wszystkie, które sprzedaż hamują.

TAK, jak każdy z nas nauczył się w szkole pisać, tak każdy może nauczyć się lepiej sprzedawać za pomocą e-maili, ofert, opisów i artykułów. Każda osoba, która ma kontakt z klientami powinna to opanować i doskonalić. Bo pomaga albo… przeszkadza zwiększać sprzedaż. Co wolisz?

Jednodniowe warsztaty z copywriterem praktykiem na zawsze zmieniają sposób pisania uczestników. Otrzymują gotowe wzorce tekstów i instrukcje ich używania. Po warsztatach będą potrafili na zawołanie tworzyć teksty, według podanych szablonów.

Chyba najważniejsze jest to, że uczestnicy od razu piszą i natychmiast otrzymują informacje zwrotne – także od innych uczestników! A ja na bieżąco podaję wskazówki, co i jak poprawić. Nie ma lepszej metody nauczenia się pisania tekstów, niż pisanie i doświadczenie zarówno trudności jak i sukcesu!

Ramowy program Copywriting/Webwriting:

Odkryjemy, czego naprawdę chce klient?

Sekretem skuteczności najlepszych tekstów sprzedażowych jest dopasowanie do potrzeb, pragnień i oczekiwań docelowego klienta. Od tego musimy zacząć, bo wtedy nawet słaby tekst sprzeda, a gdy pominiemy ten etap, nawet najcudowiejszy tekst nam nie pomoże. Pokażę najłatwiejszy sposób – technika ODDO – ustalenia, czego klient chce, dzięki temu, dalej już będzie z górki.

Określimy, co pomoże klientowi zrobić kolejny krok do zakupu

Klient, który jest na początku drogi do zakupu, potrzebuje innych tekstów niż ten, który wie wszystko na temat produktu. Dynamika Klienta to narzędzie, które pomoże ustalić, jakiego tekstu potrzebuje klient, by zbliżyć się do zakupu. Wszystko sprowadza się od odpowiedzi na jedno z siedmiu podstawowych pytań klienta.

Ustalimy zawartość skutecznego tekstu

To nie piękny styl sprzedaje, lecz zawartość oferty – czy daje klientowi potrzebne informacje i budzi emocje do działania. Matryca sprzedażowa WUMO to łatwe w użyciu narżędzie generowania treści, pobudzających klientów do zakupów. Razem z Mostem Korzyści raz na zawsze rozwiążą problem, co konkretnie napisać, by sprzedać. Klient będzie musiał stanąć przed wyborem, a zakup, okaże się najlepszą opcją.

Zaczniemy wzbudzać pożądanie

Na tym etapie uczestnicy poznają metodę 7GG, która opiera się na 7 nieposkromionych pragnieniach ludzkich. Ich siła jest tak wielka, że nie da się jej oprzeć. Dzięki nim teksty budzą silne pożądanie – oczywiście, jeśli dobrze zastosujemy poznaną metodę.

Omówimy 3 podstawowe szablony tekstów

Wyjaśnię strukturę i działanie 3 szablonów tekstów: Oferty Sprzedażowej, Opisu Produktu lub Usługi oraz tekstu na Landing Page. To wystarczy, by szybko tworzyć teksty do każdej kampanii marketingowej. Szablony wykorzystują to, co do tej pory wypracowaliśmy, ich użycie sprowadza się właściwie do wypełnienia tekstem poszczególnych modułów odpowiednimi zdaniami z wcześniejszych notatek.

Skupimy się na tworzeniu świetnych nagłówków

Nagłówek to ostateczny klucz do większej sprzedaży, bo jeśli klient nie przeczyta tekstu, to wiadomo, że niczego nie kupi. To podstawowa umiejętność w marketingu i sprzedaży internetowej. Przedstawię metodę pisania S.M.A.R.T., która skupia się na konkretach, budząc jednocześnie silne emocje. One prowadzą do zakupów.

Wygładzimy tekst i dodamy sterydy marketingowe

Na sam koniec przedstawię zasady redagowania tekstów sprzedażowych, by łatwiej było je przeczytać, niż porzucić i budziły silne emocje, prowadzące do zakupów. Pomoże nam w tym moja autorska metoda, którą nazwałem Fitness Tekstu. Proste zasady, łatwe do wdrożenia za każdym razem, gdy piszemy jakikolwiek tekst.